Óráink

Köredzés

Ez az edzésterv a magas intenzitású aerobic és az állóképesség-fejlesztő gyakorlatok keveréke, melyet könnyű követni, kiváló edzést nyújt és melynek célja a zsírégetés, izomépítés, valamint a szív- és tüdő állóképességének javítása. Egyetlen „kör” edzés az összes előírt gyakorlat elvégzését jelenti; a lényege az, hogy amint végeztünk egy körrel, újra elkezdjük az elejétől ugyanazokat a gyakorlatokat, és elvégzünk még egy kört. Az edzés során nagyon kevés pihenő van a gyakorlatok között, gyakran
egy gyors mozdulattal át is térünk a következőre.

Iron cross

Az iron Cross edzés során olyan típusú terhelésnek tesszük ki az izomzatot, amivel nemcsak az edzés során fejti ki hatását, hanem az azt követő 24 órában, nyugalmi állapotban is megnövekedett zsírfelhasználást eredményez a lehető legegészségesebb módon. Ennek jótékony következménye a izomtömeg növekedése, a zsírtömeg csökkenése növeli a stabilitást, az aktív és passzív hajlékonyságot, fejleszti a kardiovaszkuláris rendszert a változatos terhelési ingerek segítik az idegrendszer működését fantasztikus hangulatú edzések, közösség, ahol megtalálod a sport igazi szerelmeseit

KANGOO KIDS

A gyerekek életének fontos részét képzi a mozgás. Nem csupán a testi-, de a szellemi és érzelmi-szociális fejlődésük alapja. Az órák során kangoo cipőben (ízületkímélő) játékos formában végeznek a gyerekek testedzést, miközben fejlődik a ritmusérzékük, a mozgáskoordinációjuk, az álló – és kondicionális képességük. Az előbb említett tulajdonságokon kívül még rengeteg előnnyel rendelkezik ez a mozgásforma, például javítja a közérzetüket, fejleszti az egyéniségük mellett a
csapatszellemet.

KANGOO POWER

A Kangoo Power egy dinamikus, nagy intenzitású, csoportos óra koreográfia blokkokkal. A kangoo cipőben végzett mozgás számos előnnyel rendelkezik, például megvédi az izmokat, az ízületeket a sérülések kialakulásától; javítja a testfelépítés összeállítását, az álló- és koncentrálóképességet, a koordinációt és emellett több kalóriát éget el. Ha szereted a pörgős zenéket és a jó hangulatot, mindenképp próbáld ki! Gerincünknek két fontos feladata van: a tartás és a védelem. Ezért fontos, hogy rendszeresen megtegyünk mindent azért, hogy egészséges maradjon. A mai világban sok tényező befolyásolja gerincünk állapotát, ilyen például az ülő életmód, az inaktivitás, aminek következtében rossz tartás, beszűkült mozgástartomány, merevség, gyengeség, különféle
fájdalmak jöhetnek létre.

GERINCTRÉNING

A gerinctréninggel csökkenthetjük, javíthatjuk ezek állapotát, illetve megelőzhetjük a súlyosbodásukat, új problémák kialakulását. Különös figyelmet fordítunk a tartás-, mozgásjavításra, a helyes technikai kivitelezésre, a tudatos testkép kialakítására.

STRECHING

A stretching óra a rövidülésre hajlamos izmok nyújtását szolgálja különféle technikákkal. Célja az ízületi mozgásterjedelem növelése és a mozgásfunkciók javítása, aminek hatásai közé tartozik az állóképesség és a kondíció javítása, a véráramlás fokozása, a beszűkült mozgáspályák növelése.

FUNKCIONÁLIS KÖREDZÉS

A funkcionális köredzés egy nagyon hatékony óratípus. Összetett gyakorlatok végrehajtásán van a hangsúly, ahol több izomcsoport együtt dolgozik. Az óra és a gyakorlatok alapját a mindennapi életből vett mozgások adják és ezek variációi. Fontos szerepet kap óra közben a CORE izomzat erősítése, a testtudat fejlesztése. Emellett a gyorsaság, álló-, koordináció- és kondicionális képességünk is fejlődik. A saját testsúlyos gyakorlatokon kívül, különféle eszközökkel színesítjük az órát ésnöveljük az edzés hatékonyságát.

NAPINDÍTÓ GERINCTRÉNING

Indítsd velünk a napot! Mielőtt még beindul a mindennapi mókuskerék, mozgasd át velünk a tested tetőtől talpig, töltsd fel a vérkeringésed friss oxigénnel, így a munka is garantáltan jobban fog menni! A napindító órán finoman ébresztjük a tested, átmozgatjuk a nagyízületeket és a gerinced is, de nem maradnak el az erősítő gyakorlatok és a nyújtás sem, amik energetizálnak a reggeli órákban, hogy frissen folytathasd a napot. A gerinctréning egy preventív módja a gerinced és általában véve az egészséged megőrzésének. A mindennapok során a testedet nem olyan jellegű terhelés éri, amire az tervezve volt (pl. ülő- vagy állómunka során), így ezektől a folyamatos hatásoktól a rossz testtartás rögzül, ami sok-sok nemkívánt hatáshoz vezet. Az óra célja, hogy ezeket a hatásokat kompenzáljuk, a megfelelő izmokat erősítsük, nyújtsuk azokat, amiknek arra van szüksége, és mindemellett kiemelt figyelmet fordítsunk a gerinc átmozgatására.

GERINCTRÉNING & RELAXÁCIÓ

Nem csak a testednek, az elmédnek is jár egy kis pihenés! Hiszen állandóan van valami tennivaló, pörögsz, problémákat oldasz meg. Ezen az órán finom aromaterápiával és jól kiérdemelt, vezetett relaxációval zárjuk az edzést és az egész hetet, hogy ne csak a tested, a szellemed is fel tudjon frissülni az új kihívások előtt. A gerinctréning egy preventív módja a gerinced és általában véve az egészséged megőrzésének. A mindennapok során a testedet nem olyan jellegű terhelés éri, amire tervezve volt (pl. ülő- vagy állómunka során), így ezektől a folyamatos hatásoktól a rossz testtartás rögzül, ami sok-sok nemkívánt hatáshoz vezet. Az óra célja, hogy ezeket a hatásokat kompenzáljuk, a megfelelő izmokat erősítsük, nyújtsuk azokat, amiknek arra van szüksége, és mindemellett kiemelt figyelmet fordítsunk a gerinc átmozgatására.

TRX

Ez egy funkcionális sajáttestsúlyos,hevederes edzés forma. Mely erőt,egyensúlyt, stabilitást, koordináciot, flexibilitást, állóképességet fejleszt. Mivel középpontba helyezi a core (törzs) izmok fejlesztését,hiszen ezek testünk erőközpontjai. Bemelegítést követően egész órán a trx-en dolgozunk némi sajáttestsúlyos gyakorlattal és metabolikus elemekkel tarkítva.Majd az órát alapos nyújtással zárjuk.

ALAKFORMÁLÓ

Alapos bemelegítést követően,koreográfia mentesen,statikus és dinamikus mozgások követik egymást alacsony és közepes intenzitással.Ez az edzés forma erőfejlesztő,tónusban tartó,tartás javító, és zsírégető hatású,erősítő jelleggel. Sokféle eszközhasználat jellemzi(pl.,step pad,gumikötél,kézi súly,láb súly,fitt-és soft- ball ,bosu, dbands). Minden egyes izomcsoportot átmozgatunk, a bemelegítést követően. Majd erősítünk,alakformálunk,és a végén lenyújtjuk minden dolgoztatott izomcsoportunkat. Bárki
számára ajánlott és könnyen követhető.

ZSÍRÉGETŐ

Alapos bemelegítéssel indítunk step padon.Majd az órán végig a zsírégető tartományban dolgozunk a max. pulzus 60-70%.án,közepes intenzitáson.Nagy kar és láb munka jellemzi,alaplépésekkel összerakva.Az edzést intenzív kardió blokkal folytatjuk és ezt követően pedig erősítünk,az órát pedig alapos nyújtással zárjuk.

ZSÍRÉGETŐ KONDI

Órán a bemelegítést követően saját testsúlyos cardio / erősítő blokk jön, ahol elsősorban az erő- állóképesség fejlesztése a fő cél. Ebben a részben a pulzus, mérsékelten, de emelkedik a dinamikus feladatokkal, így kerülünk a zsírégetés zónájába. Az óra második felében következik az eszközös rész, ahol az izmok tónusba hozása a lényeg. Itt
a legkülönfélébb eszközökkel dolgozunk az órán, mint például kézi súlyzó, tárcsák, kettlebell stb. Az órának fontos eleme, hogy vegyítjük az aerob, funkcionális, cross training feladatokat a stability – mobility gyakorlatokkal. Ezzel is elérve, hogy ne egy monoton, megszokott edzésen vegyél részt, hanem minél színesebb és változatosabb / hatásosabb órát tudhass magadénak. Az erősítés után egy 10 perces hasizom erősítés következik. Ezek lezárásaként egy 4-5 perces nyújtással zárul az edzés.

Kiknek ajánljuk?

Azoknak akik:
– Nőknek – Férfiaknak,akik változtatni szeretnének alakjukon
– szeretik a kihívásokat
– tónusba hoznák testüket
– fogyni szeretnének
– javítanák közérzetüket, állóképességüket, erőnlétüket
– szeretik, ha jó zenékre mozoghatnak
– jó hangulatú edzésre vágynak
– elakarják engedni a hétköznapi gondokat